כשחדשנות ועסקים נפגשים \ מעין הגר

כשחדשנות ועסקים נפגשים
Innovation meets Business / Maayan Hagar
تجديد في مجال الأعمال\ معين هجر

מעין הגר* בהרצאה פתוחה על על הדרך שעברה מעיצוב מוצרים לעיצוב תהליכים. מה קורה כשמעצב נכנס לעולם העסקי? אילו דברים רואים מנקודת המבט היחודית הזו? מה הערך שמביאה חשיבה עיצובית לעסקים ? איך פורטים? איך מודדים? מה עושים כדי לייצר אימפקט גדול בתוך עסק גדול? המקום שבו חדשנות, יזמות ועסקים גדולים מתחברים, הוא לונה פארק של אפשרויות ותהליכים שהופכים לצמיחה כלכלית.

יום שני 23 בדצמבר 2020, 11:30-13:30
הגלריה של הפקולטה לארכיטקטורה בטכניון

* מעין עוסקת בפיתוח עסקי למרכז היזמות באוניברסיטת ת”א, בוגרת עיצוב מוצר בבצלאל. “מיד אחרי הלימודים התחילה לעבוד אצל פרופ’ עזרי טרזי ואחר כך בסטודיואים לעיצוב תמוז, איגלו. הייתי בהארד קור של התחום כעשור בו עיצבתי וניהלתי תהליכים ואסטרטגיות עבור: לקוחות גדולים, יזמים בכפכפים, חברות בצמיחה- תחומים שונים ומגוונים. עיצבתי המון- ממוצרי חשמל כמו מקררים ומזגנים, מוצרים לתינוקות, מודולים אדריכליים לגינון ורטיקלי, גאדג’טים ועד אריזות לשוק המזון. יזמתי חברה של מוצרים אקולוגיים מחומרים ממוחזרים ובני מחזור, בית לדוגמה ממכולות משומשות שבו אני גרה גם היום.”

המסלול לתארים מתקדמים בעיצוב תעשייתי בטכניון מארח הרצאות צהריים פתוחות בנושא עיצוב מדי יום שני במהלך הסמסטר עם מיטב המעצבים המקומיים.